Senver
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

امداد خودرو در اتوبان تهران ساوه ، امدادخودروچيست؟ امداد خودرو خدمت رساني به افرادي مي باشد كه به علت خرابي خودرو به كمك نياز دارند. امروز ما مي خواهيم امداد خودرو در اتوبان تهران ساوه را به شما معرفي كنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۱:۵۳:۵۱ ] [ admin ]

مزاياي استفاده از خدمات امداد خودرو چيست؟ اگر لاستيك خودروي شما در خيابان يا جاده پنچر شود يا نياز به سوخت داشته باشيد چه مي كنيد؟ همواره رانندگان با مشكلاتي از اين دست روبه رو هستند. گاهي اوقات خودروي آنها در وسط جاده خاموش مي شود

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۱:۴۸:۵۰ ] [ admin ]

فرمول مولكولي بوتيل استات : CH3COO(CH2)3CH3 يا C6H12O2

حالت : مايع

نقطه ذوب بوتيل استات : ۷۷- درجه سانتي گراد (۱۰۷ درجه فارنهايت، ۱۹۶ درجه كلوين)

جرم مولكولي بوتيل استات : ۱۱۶/۱۶ گرم بر مول

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۴:۱۳:۳۹ ] [ admin ]

معمولا از متيل استات براي پاكسازي مراكز آزمايشگاهي استفاده مي كنند. اما رايج ترين كاربرد آن كه براي عموم مردم شناخته شده است، استفاده به عنوان لاك پاك كن مي باشد. ضمن اينكه براي رقيق كردن رنگ و


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۴:۱۰:۵۴ ] [ admin ]

تزريق بوتاكس در هفت حوض ، يكي از عوامل موثر در زيبايي افراد، داشتن پوستي صاف و بدون چين و چروك است. پوست به دلايل مختلفي مانند افزايش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشيد و ... دچار چين و چروك و افتادگي مي شود. اين امر موجب كاهش اعتماد به نفس افراد و عدم حضور آنها در اجتماع، دورهمي هاي خانوادگي و دوستانه مي گردد. امروزه روش هاي گوناگوني براي رفع اين مشكل وجود دارند. يكي از رايج ترين اين روش ها، بوتاكس است. مردم با هدف جلوگيري و رفع علائم پيري پوست (چين و چروك، افتادگي) اقدام به بوتاكس مي كنند. معمولا تزريق بوتاكس 20-10 دقيقه زمان لازم دارد و اثرات آن 7-4 روز بعد از تزريق مشاهده مي شود. لازم به ذكر است كه تاثير بوتاكس دائمي نيست و 6-3 ماه بعد نياز به تجديد دارد. در اينجا اطلاعاتي در مورد تزريق بوتاكس در هفت حوض در اختيار شما قرار مي دهيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۰۳:۴۹ ] [ admin ]

از جمله درمان هاي پرطرفدار و محبوب زيبايي اين روزها، مي توان به تزريق ژل لب اشاره كرد. فيلرهاي پوستي در لب به منظور بازگرداندن حجم از دست رفته در لب در افراد مسن استفاده مي شوند.

همچنين مي توان براي بالا رفتن حجم و بهبود نسبت ها در لب هاي مشتريان جوان از آنها استفاده كرد. روش هاي مختلفي وجود دارد كه با استفاده از تزريق فيلرهاي پوستي به منظور مدل سازي خطوط صورت و پر كردن چين و چروك هاي مختلف به كار مي روند. ژل لب در افراد مختلف بر اساس ويژگي هاي طبيعي لب ها متفاوت خواهد بود. با ما همراه باشيد تا در اين مقاله شما را با انواع مدل تزريق ژل لب بيشتر آشنا كنيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۰۳:۲۵ ] [ admin ]

نياز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسكن، ضرورت استفاده از روش ها و مصالح جديد براي افزايش سرعت ساخت، سبك سازي، افزايش عمر مفيد و نيز مقاوم سازي ساختمان هاي بتني و فولادي در برابر زلزله را بيش از پيش مطرح كرده است، اين موضوع باعث شده تا تعداد زيادي شركت مقاوم سازي ساختمان امروزه در امر بهسازي لرزه اي سازه ها و تقويت سازه ها در برابر زلزله فعاليت ‌كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۰۵:۰۳ ] [ admin ]

مقاوم‌سازي ساختمان در علم مهندسي عمران به مفهوم بالا بردن مقاوم‌سازي ساختمان در برابر نيروهاي وارده مي باشد. امروزه اين اصطلاح بيشتر در مورد نيروي زلزله كاربرد دارد. از ديدگاه علمي، مقاوم‌ سازي واژه كاملاً درستي براي اين هدف نمي باشد. در واقع منظور از لغت «مقاومت‌سازي» به‌طور قطع بالا بردن مقاومت در برابر نيروي زلزله نيست بلكه منظور بهبود عملكرد اجزاي سازه (ساختمان) در برابر نيروي زلزله مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۰۴:۳۸ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب