Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

- مطلع کردن پزشک از هر نوع دارو یا ویتامین مصرفی، ابتلا به بیماری و حساسیت
- ارائه اطلاعاتی درباره سوابق دارویی و درمانی

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج
- انجام فعالیت‌های روزمره
- ورزش نکردن در 24 ساعت اولیه بعد از تزریق
- پرهیز از لمس صورت و آرایش کردن
- عدم مصرف الکل
- دوری از نور خورشید
- صاف نشستن
تزریق بوتاکس عوارض چندانی ندارد؛ با این حال اگر دچار ضعف عضلانی و تغییرات بینایی شدید یا اینکه در بلع، صحبت کردن و تنفس با مشکل مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه کنید. برای تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج
تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج ، برای تزریق بوتاکس باید به یکسری نکات توجه داشته باشید.
در روزی که تزریق را انجام می‌دهید، آرایش نکنید و پوستتان را تمیز نگه دارید. آرامش خود را حفظ کنید و درباره انتظارات خود از نتایج بوتاکس با پزشک مشورت نمایید

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج با نهایت دقت، ظرافت و مهارت اقدام به تزریق بوتاکس می‌کند. بیمار قبل از انجام بوتاکس، باید پوست خود را بشوید تا هیچ گونه آلودگی روی آن نباشد. معمولا برای تزریق بوتاکس نیاز به بی‌حسی نیست. چون برای انجام آن از سرنگ انسولین استفاده می‌شود. سوزن این نوع سرنگ بسیار ظریف است و درد چندانی ندارد.

با این حال برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند، از کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود. این پماد را باید 30-20 دقیقه قبل از تزریق بوتاکس روی پوست ناحیه موردنظر استفاده کرد.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج ابتدا منطقه موردنظر را تمیز و ضدعفونی می‌کند. سپس نقاطی را برای تزریق بوتاکس مشخص می‌کند. بعد از آماده سازی ماده بوتاکس، آن را به وسیله سرنگ انسولین در مناطق علامت گذاری تزریق می‌نماید.

تعداد نقاط تزریق برای همه افراد یکسان نیست. این امر به میزان چین و چروک پوست فرد بستگی دارد. اما معمولا برای از بین بردن چین و چروک پیشانی 16-10 تزریق انجام می‌شود. در حالی که برای خط اخم 6-4 و برای دور چشم 3 تزریق صورت می‌گیرد. برای رهایی از شر چین و چروک‌های پوست خود با بهترین دکتر تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج تماس بگیرید.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج
بهترین مرکز تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج به بیماران توصیه می‌کند در زمان مناسب برای تمدید بوتاکس اقدام کنند. بوتاکس یک روش موقتی است و آثار آن بعد از مدتی از بین می‌رود و نیاز به تجدید بوتاکس می‌باشد.

وقتی که بوتاکس (سم بوتولینوم) را به یک عضله تزریق می‌کنند، این ماده باعث فلج شدن موقت عضله می‌شود. در این حالت سیگنال عصبی به عضلات صورت ارسال نمی‌شود. در نتیجه میزان انقباض عضلات صورت کاهش می‌یابد و چین و چروکی روی پوست ایجاد نمی‌شود.

ماندگاری آثار بوتاکس 4-3 ماه است و بعد از آن به تدریج آثار بوتاکس از بین می‌روند. به همین علت لازم است تزریق بوتاکس تمدید شود. تزریق مجدد بوتاکس حداقل 3 ماه بعد از تزریق اول انجام خواهد شد. به یاد داشته باشید که تزریق بوتاکس باید در فواصل زمانی معین و مناسبی صورت گیرد.

نوشیدن آب کافی، قرار نگرفتن در معرض نور خورشید، استفاده از عینک آفتابی، مصرف کرم ضد آفتاب استاندارد، ورزش، کنترل استرس و خودداری از مصرف دخانیات می‌توانند مدت زمان ماندگاری آثار بوتاکس را افزایش دهند. فراموش نکنید کم کردن وزن موجب کاهش ماندگاری آثار بوتاکس می‌شود.

برای انجام بوتاکس در بهترین مرکز تزریق بوتاکس در چهارراه طالقانی کرج با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۴:۰۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب