Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

علاوه براین از قیمت معقولی برخوردار هستند. به همین علت توانسته اند رضایت مصرف‌کنندگان و صنعتگران را به دست آورند.

قسمت‌های تشکیل دهنده موتور الکتریکی بارلی
الکتروموتور بارلی از دو قسمت ثابت (ایستا) و متحرک تشکیل شده است. استاتور ، قسمت ثابت و الکترومغناطیسی موتور می‌باشد و در ساختار آن آهن‌ربا (سیم‌پیچ) و هسته قرار دارند. سیم پیچ وظیفه اتصال به منبع تغذیه را برعهده دارد و هسته هم از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. قسمت دوم و متحرک این دستگاه، روتور است که مسئول انتقال انرژی مکانیکی به شافت می‌باشد.

کاربردهای الکتروموتور بارلی
تنوع الکتروموتورهای بارلی Barely از نظر توان و تعداد دور باعث شده است تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال موتورهای الکتریکی تک فاز بارلی در آسانسورها، بالابرها، مخلوط کن ها، اره نجاری و… کاربرد دارند. در واقع الکتروموتورهای تکفاز گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی هستند و در اماکنی که دسترسی به برق سه فاز وجود ندارد می‌توان از این نوع الکتروموتور استفاده کرد.

الکتروموتورهای سه فاز به دلیل کارآیی بالا و عملکرد قدرتمند در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، نفت و گاز، سیستم تولیدات صنعتی و تولید انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت دینام barely
تفاوت در ساختار دینام ‌های بارلی موجب شده است تا قیمت متفاوتی داشته باشند. اگر قصد خرید الکتروموتور بارلی را دارید حتما به مشخصات دستگاه توجه کنید. هر دستگاهی مشخصات خاصی دارد که متناسب با کاربرد آن می‌باشد. در هنگام سفارش و خرید موتورهای الکتریکی بارلی به اطلاعات درج شده روی پلاک توجه داشته باشید. این اطلاعات شامل سرعت، قدرت الکتروموتور، نوع نصب و… می‌شوند. اگر می‌خواهید یک خرید خوب را تجربه کنید، از کارشناسان نمایندگی الکتروموتور Barely کمک بگیرید. برای اطلاع از قیمت الکتروموتور بارلی لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۰۲:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب