Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اما نگران این مسئله هستند که تزریق مجدد بوتاکس باعث افتادگی پوست آنها شود.

مطالعاتی که درباره آثار بلند مدت تزریق بوتاکس در نمونه های کوچک با شرایط کنترل شده انجام شده است تناقضاتی را نشان می‌دهند. بنابراین نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد که « آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود؟ » برای ارائه یک پاسخ جامع نیاز به مطالعات و تحقیقات بیشتری است.

با این وجود به نظر می‌رسد آثار ناشی از تزریق بوتاکس برای مدت کوتاهی باقی می‌مانند و موقتی هستند. در این شرایط، تزریق بوتاکس عوارض طولانی مدتی را در ناحیه موردنظر بر جای نمی‌گذارد. دوز ناچیزی از بوتاکس که تزریق می‌شود، چین و چروک و خطوط عمیق پوستی منطقه موردنظر را از بین می‌برد.

حتی اگر باعث افتادگی پوست یا افتادگی پلک هم شود، این عوارض موقتی خواهند بود و بعد از چند روز رفع می‌شوند. باید توجه داشت که اگر تزریق بوتاکس توسط یک متخصص با تجربه انجام شود، عوارضی مانند افتادگی پوست یا افتادگی پلک رخ نمی‌دهند. چرا که متخصص از دوز مناسبی برای تزریق استفاده می‌کند.

آیا بوتاکس باعث چروک بیشتر می شود؟
برخی افراد تصور می‌کنند چین و چروک پوست آنها بعد از تزریق بوتاکس بیشتر می‌شود؛ در حالی که اصلا این طور نیست. متخصصان پوست معتقدند برای بهره مندی از آثار طولانی مدت بوتاکس باید تزریق را در بازه زمانی مشخصی تکرار کرد.

معمولا آثار بوتاکس برای 4-3 ماه باقی می‌مانند و بعد از این مدت نیاز به تزریق مجدد است. بعد از گذشت این مدت، آثار بوتاکس محو می‌شوند. این مسئله باعث می‌شود برخی تصور کنند بوتاکس باعث چروک بیشتر می‌شود. در حالی که اگر دفعات بعدی تزریق را انجام ندهند، پوست آنها به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

به عقیده برخی پزشکان تزریق بوتاکس می‌تواند ارتباط بین اعصاب و ماهیچه را به صورت موقت تضعیف کند. به این ترتیب، چین و چروک‌های دینامیک پوست رفع می‌شوند. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که عملیات تزریق توسط یک متخصص با تجربه انجام شود. با توجه به مواردی که گفتیم وقتی اثر بوتاکس از بین می‌رود، شما پیرتر به نظر نمی‌رسید.

آیا بوتاکس باعث پر شدن صورت می شود؟
به مرور زمان که سن شما بیشتر می‌شود، میزان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خود را از دست می‌دهد. به دلیل کاهش میزان کلاژن سازی، حجم پوست هم کمتر می‌شود. این امر موجب لاغر شدن صورت شما می‌شود. به کمک تزریق بوتاکس یا فیلر می‌توان این کاهش حجم را جبران کرد و از زیبایی چهره خود لذت برد.

آیا بوتاکس باعث افتادگی پلک می شود؟
اگر تزریق بوتاکس توسط یک فرد متخصص انجام شود، این اتفاق رخ نمی‌دهد. در غیر این صورت، ممکن است بر اثر تزریق بیش از اندازه ماده بوتاکس، دچار افتادگی پلک یا افتادگی پوست شوید. گاهی اوقات استفاده از ماده بوتاکسی که به خوبی رقیق نشده است، زمینه افتادگی پلک را فراهم می‌کند.

در مواردی که تزریق بوتاکس توسط افراد بی تجربه انجام شود، ممکن است تزریق در محل اشتباه صورت گیرد. این مسئله هم می‌تواند باعث افتادگی پلک شود. درست است که تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است؛ اما نمی‌تواند ظاهر خسته پوست را بهبود بخشد.

https://silverbookco.com/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۰:۵۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب