Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


کاردرمانی شامل مجموعه ای از فعالیت های هدفمند می‌شود که به افراد آسیب دیده کمک می‌کند تا در کارهای خود استقلال بیشتری پیدا کنند. برخی از افراد به علت تصادف، بیماری و... با اختلالاتی در زمینه عملکرد روانی، رشدی، اجتماعی و یادگیری مواجه شده اند. این افراد می‌توانند با استفاده از خدمات کاردرمانی، روند بهبودی خود را سرعت بخشند. اگر شما هم ساکن شرق تهران هستید و به خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی نیاز دارید، می‌توانید به مرکز کاردرمانی در نارمک مراجعه کنید.

کاردرمانی و گفتار درمانی در نارمک ، طبق تعریف انجمن کاردرمانی آمریکا در سال 1981 به علم استفاده از مجموعه فعالیت‌های هدفمند در راستای درمان بیماری‌ها یا ضایعات جسمی ، اختلال در عملکردهای روانی – اجتماعی ، ناتوانی‌های رشدی ، اختلالات یادگیری و کسب سلامتی و استقلال در امور شخصی را کاردرمانی می‌گویند.
گفتار درمانی که به آسیب‌شناسی گفتار نیز معروف است ، زیرشاخه‌ای از علم توانبخشی محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این علم ، بررسی و درمان اختلالات گفتار یا زبان است. همانطور که می‌دانید زبان و گفتار بخش بسیار مهمی از ارتباط با دیگران به حساب می‌آید.
اگر در محدوده شرق هستید و دچار مشکلات کاردرمانی یا گفتار درمانی هستید ، می‌توانید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

گفتاردرمانگر کیست ؟
به فردی که به ارزیابی ، تشخیص و درمان اختلالات مرتبط با گفتار و زبان و بلع می‌پردازد، گفتاردرمانگر می‌گویند. به عقیده بسیاری از متخصصین ، گفتاردرمانگر ، ارتباط درمانگر است. به دلیل اینکه بخش مهمی از ارتباط میان ما انسان‌ها را گفتار تشکیل داده است. مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در نارمک با بهره‌مندی از بهترین متخصصین گفتاردرمانگر به درمان آسیب‌ها و مشکلات بیماران خواهد پرداخت.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۷:۱۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب