Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
  • ارگانیک یا آلی
    بیایید با لنت های ترمز ارگانیک شروع کنیم. این ها در ابتدا به عنوان جایگزینی برای پدهای آزبست توسعه داده شدند. پدهای ارگانیک معمولاً از موادی مانند شیشه، الیاف، لاستیک و کربن تشکیل شده اند و از آنجا که ساخت این مواد نسبتاً ارزان است، لذا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پدهای ارگانیک به شما عملکرد بی سر و صدایی را ارائه می دهد. آنها نرمتر از سایر لنت ها هستند، به این معنی که روی روتورهای ترمز شما به آسانی قرار می گیرند و بدون نیاز به حرارت زیاد اصطکاک بسیار خوبی ایجاد می کنند. انتخاب پدهای ارگانیک معایبی دارد. به دلیل طبیعت نرم آنها، آنها تمایل به سایش سریع دارند، لذا در حین استفاده از آن ها در حین رانندگی مراقبت لازم را انجام دهید. روی هم رفته، لنت های ترمز ارگانیک یک انتخاب بسیار محبوب در بین مصرف کنندگان می باشد و اگر به دنبال لنت های ارزان قیمت برای یک وسیله نقلیه قدیمی و ارزان قیمت هستید، گزینه بسیار خوبی است.
  • نیمه فلزی
    اگر شما به دنبال این هستید که کمی بیشتر پول خود را برای انتخاب لنت های ترمز خودروی خود هزینه کنید، این سیستم گزینه بسیار مناسبی است. لنت های ترمز نیمه فلزی بسیار متنوع هستند که برای استفاده روزانه راننده کاملاً مناسب هستند. آنها از 30 تا 65 درصد فلزات (فولاد و آهن) و همچنین پرکننده هایی از قبیل، رزین ها و روان کننده گرافیتی تشکیل شده اند. گرمای بیش از حد دشمن طبیعی ترمز است و این مواد می توانند گرمای زیادی را از بین ببرند. لنت های نیمه فلزی عملکرد ترمز بهتر و عمر بیشتری را نسبت به لنت های ارگانیک به شما می دهد و از آنجایی که نرم تر از لنت های سرامیکی هستند، روی روتورهای ترمز شما خیلی محکم نخواهند بود. معایب این لنت ها این است که هزینه بیشتری دارند و گرد و غبار بیشتری نسبت به پدهای ارگانیک تولید می کنند.
  • لنت سرامیک
    این لنت های ترمز خودرو که از ترکیبات جامد معدنی تشکیل شده اند، از نظر دوام محکم بوده و طولانی ترین عمر را به شما می دهند و کمترین میزان گرد و غبار و سر و صدا را نیز تولید می کنند. نکته منفی در اینجا این است که تولید این لنت ها گرانتر است، بنابراین خرید آنها برای ما به عنوان مصرف کننده گران تر است. اگر عمر طولانی برای شما مهمتر از تفاوت هزینه نسبت به پدهای ارگانیک یا نیمه فلزی است، پس لنت های سرامیکی یک گزینه عالی برای شما هستند.
  • سرامیک کربن
    این لنت های ترمز که معمولاً به عنوان تجهیزات اختیاری پرهزینه در خودروهای فوق العاده گران قیمت و عجیب و غریب به شمار می روند، تواناترین لنت های موجود در بازار امروز هستند. ترمزهای سرامیکی کربنی برای استفاده در اتومبیل های مسابقه و حمل و نقل هوایی توسعه یافتند، برنامه هایی که به ترمز شدید و گرمای شدید نیاز داشتند. این پدها فاصله مورد نیاز برای توقف را کاهش نمی دهند، همانطور که برخی معتقد هستید آن ها بسیار مقاوم هستند. آنها در عوض مقاومت فوق العاده ای در برابر محو شدن ترمز نشان می دهند. اگر قصد دارید زمان زیادی را در پیست مسابقه صرف کنید، استفاده از آن ها بسیار ایده آل است. آیا تا به حال مسابقه ای را در تلویزیون تماشا کرده اید و روتورهای ترمز را هنگام ترمزگیری در گوشه ای قرمز دیده اید؟ ظاهر لنت ترمز سرامیکی کربنی در عمل همین است؛ بنابراین، آنها می توانند گرمای شدید را تحمل کنند و در صورت فشار شدید محو نمی شوند. نقطه ضعف آن چه می تواند باشد؟ خوب، هزینه بالای آن ها مهم ترین عیب آن ها می باشد که فوق العاده گران هستند.
     

 https://daneshyari.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۵۷:۵۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب