Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

جراحی بینی در سعادت آباد تهران ، طرفداران زیادی دارد. شاید شما هم جزء افرادی باشید که جراحی بینی انجام داده اید یا در اطرافیان، دوستان و آشنایان خود کسانی را داشته باشید که بینی خود را به تیغ جراحی سپرده اند. وقتی صحبت از جراحی بینی می شود، اولین چیزی که به ذهن افراد خطور می کند، جراحی بینی با هدف زیبایی است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۶:۲۸ ] [ admin ]

ورم مچ پا و ورم روی پا می تواند در هر دو پا اتفاق بیفتد یا شخص تنها دچار ورم پای راست یا پای چپ شود که هر کدام علت مخصوص به خود را دارد. همچنین تورم پا می تواند همراه با درد باشد یا اینکه فرد هیچ دردی را احساس نکند و تنها نشانه های تورم را در مچ و ساق پای خود مشاهده کند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۸:۰۰ ] [ admin ]

تخته چندلایی هندی + کاربرد آن ، صنعت چوب سازی تقریبا بر پایه ی تخته های چندلایی استوار است. تخته چندلایی یا پلای وود، تخته ای چوبی می باشد که از لایه های متعدد ورق های چوبی ساخته شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۶:۲۸ ] [ admin ]

اکثر ماها از نوشیدن چای دارچین توی روز‌های سرد زمستونی لذت می‌بریم، اما فقط تعداد کمی واقعا می‌دونیم که خواص چای دارچین برای بدنمون چیه. چای دارچین در انواع مختلفی وجود داره و همه انواع اون دارای خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبیه.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۰:۵۰ ] [ admin ]

قرص های لاغری برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افراد دچار اضافه وزن و چاقی هستند. آنها همواره به دنبال روشی موثر برای کاهش وزن خود می باشند. اگر شما هم یک فرد بزرگسال هستید


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۵:۳۰ ] [ admin ]

احتمالا اسم چای کوهی تازه به گوشتون خورده و می‌خواید بدونید این چای چیه و با خواص چای کوهی آشنا بشید. خب جای خوبی اومدین. چون قراره توی این مطلب اطلاعات خوبی رو در مورد چای کوهی در اختیار شما مخاطبای عزیز واجارو قرار بدیم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۹:۲۷ ] [ admin ]

 امروزه علائم پیری پوست در بین جمعیت فعلی مردم در نقاط مختلف دنیا بسیار شایع شده است. در همین راستا متخصصین پوست و زیبایی خدمات و مراقبت هایی را در کلینیک زیبایی در زمینه پوست ومو به مراجعان ارائه میکنند تا با استفاده از آنها مراجعان از گسترش بیماری های مختلف پوستی جلوگیری کنند و


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۲:۳۶ ] [ admin ]

عمل تزریق چربی زمانی انجام می‌شود که میزان چین و چروک صورت کمی عمیق بوده و با سایر روش‌های پزشکی قابل درمان نباشد. در این هنگام پزشک معالج تشخیص می‌دهد که نحوه عمل به چه گونه‌ای باشد. به طور کلی کاربرد تزریق چربی به شرح زیر است:

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۵:۲۷ ] [ admin ]

 یکی از روشهای درمان سرگیجه های وضعیتی میباشد و برای هرکدام از مجاری نیمدایره یک مانور درمانی وجود دارد
مانور Epley یک نوع ورزش است که برای درمان یک نوع سرگیجه به نام سرگیجه وضعیتی خوش خیم ( سرگیجه ای است که با تغییر وضعیت فرد شکل میگیرد ) انجام می شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۴:۱۲ ] [ admin ]

خوب شدن و خوب نشدن دیسک کمر بستگی به فاکتورهای زیادی دارد که شامل :
۱- میزان طول کشیدن علایم دیسک
توصیه می شود که از زمانی که علائم دیسک کمر شروع می‌شود تا زمانی که پیشرفته‌ترین درمان‌ها که درمان های جراحی است انجام میشود بیش از یک تا دو ماه بیشتر فاصله نباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۵:۲۰ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب