Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود.

لوله مانیسمان رده 80
لوله مانیسمان یکی از انواع لوله های فولادی می باشد که در آن هیچ گونه درز و جوشی به کار نرفته است. برای شناسایی ضخامت لوله از واژه رده لوله استفاده می‌ شود. در واقع لوله رده 80 معیاری برای ضخامت لوله مانیسمان است که با در نظر گرفتن سایز آن، ضخامت لوله نیز تعیین می شود. مطابق با استانداردASME B36.10, ASME B36.19 , SCHEDULE 80 ساخت لوله های بدون درز لوله مانیسمان رده 80 صورت می‌ گیرد. این لوله ها دارای ضخامت بیشتر از لوله های بدون درز سبک و رده 40 هستند.
لوله های سیاه بدون درز رده 80 دارای قطر خارجی برابر با قطر خارجی لوله های رده 40 هستند و در مقایسه با لوله های رده40 می توانند فشار و دمای بیشتری را تحمل کنند. این لوله ها معمولا در شاخه‌های ۶ متری ساخته می شوند و هزینه ای که برای تولید لوله های سیاه بدون درز رده 80 به کار برده می شود، در مقایسه با لوله های رده 40 کمی بیشتر می باشد.

مشخصات فنی لوله مانیسمان رده 80
در بازار لوله های مانیسمان رده 80 برند چینی در سایز 8.1 اینچ تا 24 اینچ وجود دارند. این لوله ها دارای استاندارد آلیاژی مطابق با ASTM A106 ، ASTM A53 و API 5L هستند. رده 80 برای لوله مانیسمان در واقع به ضخامت لوله اشاره می کند. رده استانداردی یا sch استانداردی می باشد که آن را موسسه ملی استاندارد آمریکا برای شناسایی ضخامت لوله معرفی کرده است. این لوله ها در مقایسه با لوله های مانیسمان رده ۴۰ دارای ضخامت بیشتری هستند.

کاربرد لوله مانیسمان رده 80
کاربرد لوله مانیسمان رده 80 بیشتر برای فضاهای روباز می باشد. پس برای مکان هایی که به لوله بسیار قوی نیازی نیست، از لوله رده 40 استفاده می کنند.

وزن لوله مانیسمان رده 80
با مراجعه به استاندارد ASME B36.10 می ‌توان وزن لوله را مطابق با معیار یک‌متری مشخص کرد که با ضرب کردن عدد به دست آمده در 6 ، (چون شاخه لوله 6 متری است) می توان وزن یک شاخه لوله رده 80 را نیز به دست آورد.

قیمت لوله مانیسمان رده 80
قیمت لوله مانیسمان رده 80 در مقایسه با لوله مانیسمان رده 40 کمی بیشتر می باشد. زیرا این لوله ها دارای ضخامت زیادی است و برای ساخت آن ها از متریال بیشتری استفاده می شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۴:۰۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب