Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

امروزه یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، کیف های تبلیغاتی هستند که انواع متفاوتی دارند از جمله کیف های برزنتی، کیف پاسپورتی، کوله پشتی، کیف مسافرتی مردانه، کیف پالتویی که به علت استفاده دائمی و با دوام بودن آن ها موجب می شود تا تبلیغات همیشه در حال دیده شدن باشند،در این کیف های تبلیغاتی وسایل مختلفی از جمله شارژر، دفترچه یاد داشت، خودکار و کارت های مورد نیازتان جا میشود. کیف تبلیغاتی در رنگ های گوناگون،سایزهای مختلف و جنس های متفاوت وجود دارد، که شما بنا بر نیاز خودتان انتخاب می کنید که چگونه کیفی می خواهید.

یادداشت تبلیغاتی ، در بین هدایای تبلیغاتی گوناگون، دفترچه یادداشت تبلیغاتی به علت مصرف بالا، قیمت کم مشتری های زیادی دارد و برای هر گروه سنی در هرکجا که هستند قابل استفاده است. چاپ دفترچه یادداشت های تبلیغاتی در بین مدیران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است، که در میان دانش آموزان و دانش جویان از استقبال بیشتری برخوردار است و، سال ها تجربه به ما ثابت کرده است که با چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی می توانیم اهدافی که در زمینه تبلیغ محصولات داریم را با بهترین روش به مشتریان خود ارائه دهیم. بهترین روش کاربردی تبلیغات ، چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی است ،با استفاده از دفتریادداشت تبلیغاتی دیگر لازم نیست بعضی از مطالب مهم را در ذهن نگه داری کنیم چون به ما کمک می کند که، با نوشتن در دفتر یادداشت مطالب از ذهن ما فراموش نشود و،نوشتن متن های کوتاه و یا یادآوری کارها، اطلاع رسانی یک خبر یا یک حرف مهم و... از دیگر کاربردهای یادداشت تبلیغاتی است. دفترچه یادداشت تبلیغاتی امکان رنگ بندی های مختلف روی جلد و کاغذهای را دارد و، می تواند کوچک باشد تا همیشه همراه شما باشد و یا اندازه یک سالنامه باشد و از محتوای شما نگهداری کند.

خودکار تبلیغاتی ، یک خودکار تبلیغاتی به دلیل اینکه بر روی آن نام برند تبلیغاتی شرکت یا نام محصول قرار گرفته تاثیر بسیار زیادی روی مخاطبین خواهد گذاشت و، قیمت  این هدیه پایین تراز آن است که فکرش را بکنیم و برای همه مورد استفاده است. هزینه تولید خودکار تبلیغاتی نسبت به بسیاری دیگر از کالاهای تبلیغاتی به صرفه تر است، و جالب است بدانید در دیگر کشورها به عنوان مثال در انگلستان طبق آمار های موجود، خودکارهای تبلیغاتی پر استفاده ترین کالای تبلیغاتی هستند. خودکارهای تبلیغاتی آنقدر انتخاب های متنوعی در مقابلتان می گذارد که شما طبق سلیقه خود، خودکار مورد نظر را انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که هر کسی از خودکار تبلیغاتی استفاده می کند ناخودآگاه نام و لوگوی شما را جلوی چشمش مشاهده می کند، چون که بیشتر افراد در مورد آنچه که روی خودکار حک شده، کنجکاوی می کنند. خودکارهای تبلیغاتی سبز، خودکارهای فلش مموری، چراغ دار، خودکارهای چند کاره دارای تست اسکناس و دوربین دار، خودکارهای پلاستیکی، خودکار فلزی ، خودکار و روان نویس و.. انواع خودکارهای تبلیغاتی هستند.

منبع: راما گیفت

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۵:۵۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب