Senver
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


  برای انتخاب یک آبنما، ابعاد فضا، سلیقه شما و هزینه ای که در نظر دارید موثر است ،  آبنماها از نظر نوع، شکل و اندازه متفاوت هستند و شکل ظاهری آنها می تواند از اشکال طبیعی باشد. بری ساخت  آبنما  باید اصول استاندارد را در نظر بگیریم تا آبنما دچار مشکل نشود به عنوان مثال ، آبنما در زیر درخت نباید قرار بگیرد چون ممکن است کثیف شود و پمپ های آن آسیب ببیند، باید شبکه های آهنی برای محافظت در کف حوض ایجاد شوند که آبنما آسیب نبیند. آبنماها در داخل و خارج ساختمان ها قابل نصب هستند و برای ایجاد رطوبت و خنک کردن محیط به کار می رود و، بهتر است آب نما در حوض یا جایی قرار بگیرد که صدای جریان آب را از پنجره ها شنید.  

 

آبنما موزیکال  ، که یکی از زببا ترین انواع آبنماها می باشد که، مخاطب های بسیاری را به خود جلب کرده است و به روش کاملا تخصصی برای زیبا سازی هر محوطه طراحی می شود و آنچه ساخت این آبنماها را متفاوت می کند حرکت فواره ها و اجرای موزیک حرفه ای است. بنابراین هر چه آبنماهای زیباتری را  در مناظر باشکوه طراحی کنید مشتریان بیشتری جذب خدمات شما خواهند شد . ویژگی های موسیقی آب نمای موزیکال به تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، مکانیکی، هیدرولیکی نیاز دارد و تاثیر زیادی روی مخاطب دارد و امکان موسیقی همراه با نور را دارد، از دیگر ویژگی های آبنمای موزیکال می توان امکان ترکیب صدها رنگ مختلف، صدها حالت مختلف آب، تنظیم الگوی آب بر اساس سرعت جهت وزش، صدای کم و سرعت بسیار بالا و.. را نام برد. برای تاسیس این نوع آبنما به فضای وسیع و صدها پمپ آب و چراغ در فرم ها کوچک نیاز است.

آبنما شیشه ای ، برای فضاهای مدرن مناسب هستند مثل مراکز خرید و لابی های هتل ها و نمایش بسیار زیبایی از جریان آب به وسیله نورپردازی در شب را دارند، که به شکل ایستاده و دیواری هستند.   آبنما شیشه ای  با پمپ های مخفی که در آن به کار رفته آب را به بالای شیشه هدایت کرده و، سرازیری آب باعث جلوی زیبای این نوع آب نما می باشد بدانید که، نحوه فرو ریختن آب بستگی به شدت آب، حجم آن و ارتفاع آبشار دارد و با افزایش حجم آب، جریان آب منظم تر می شود. آبنما شیشه ای جای کمی را احتیاج دارد ، رسیدگی خیلی کمی میخواهد ، قابل جابه جایی است و قیمت پایینی دارد. شما می توانید آب نمای شیشه ای را در کنار راه پله قراردهید تا  از بی روحی در بیاید و در استخر برای زیبا کردن استخر قرار دهید.

منبع: آبنما زرین

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب