Senver
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

آبنما ، سازه اي است كه در محيط هاي دروني يا بيروني اجرا مي شود و براي آب نوعي حركت پيش بيني مي شود، تا صداي آب و حركت زيباي آن فضا را تغيير دهد و فضايي آرام بخش را ايجاد كند.ايران يكي از قديمي ترين كشورهايي است كه از آبنما استفاده كرده است و امروزه مي توان در مكان هاي عمومي و تفريحي آبنماهاي زيادي مشاهده كرد، كه به دليل احساس خوبي كه به انسان ميدهد نقش مهمي در زندگي دارند.  

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۲۶ ] [ admin ]

ايزوگام ، نوعي پوشش مقاوم از قير و الياف مختلف مصنوعي مي باشد كه با وسيله گرما چسبانده مي شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محيط زير خود جلوگيري كند كه معمولا طول عمشزر آن حدود 10 سال مي باشد و پديده اي صنعتي و متكي به دانش و تجربه وفناوري در راستاي ايمن سازي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۴:۴۷ ] [ admin ]

درب شيشه اي اتوماتيك ، به درهايي گفته مي شود كه به صورت اتوماتيك باز و بسته مي شود به وسيله ابزارهايي كه بر روي آن متصل است به اجرا در مي آيد و در مكان هايي مانند، بيمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده مي شود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۸:۳۲ ] [ admin ]

خدمات پرستاري و مراقبتي مهرورز ، در دنياي امروز هر شخصي امكان دارد درگيرمشكلات بيماري باشد يا كسي را در خانواده ي خود داشته باشد كه بيمار بوده و خانواده به خاطر بالا بودن هزينه هاي درماني در بيمارستان ، ترجيح مي دهند كه در خانه از او مراقبت كند .
انجام خدمات پرستاري در منزل از بيمار و مراقبت در منزل از فردي كه به تنهايي نمي تواند كارهاي شخصي خود را انجام دهد، براي كليه افراد امكان پذير نيست . مراكز مراقبت در منزل و پرستاري در منزل بسياري به وجود آمده است كه مي تواند به خانواده ها در اين موارد كمك نمايد . اين چنين مراكزي حتي خدمات پرستاري از كودك و پرستاري از سالمند نيز ممكن است ارائه دهند. هزينه اي كه شما به اين مراكز براي انجام كاري كه انجام مي دهند ، پرداخت مي كنيد فوق العاده كمتر از هزينه هاي پرستاري در بيمارستان ها مي باشد . مركز مشاوره و ارائه خدمات پرستاري و پزشكي در منزل مهرورز آماده انجام كليه خدمات پرستاري در منزل مي باشد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۲:۳۱ ] [ admin ]

كيف تبليغاتي ، همه ي ما هديه گرفتن را دوست داريم و حالمان را خوب مي كند، به همين دليل بازاريابان به سمت تهيه هداياي تبليغاتي مي روند آنها از احساس خوش ما نسبت به هداياي تبليغاتي بهره مي برند، و كاري مي كنند كه بيشتر از بردنشان خريداري و صحبت كنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۵:۵۲ ] [ admin ]

شعر اهل كاشانم سهراب سپهري

 

 

 

اهل كاشانم

روزگارم بد نيست‌.

 

 

 

تكه ناني دارم ، خرده هوشي‌، سر سوزن ذوقي‌.

مادري دارم ، بهتر از برگ درخت‌.

دوستاني ، بهتر از آب روان‌.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۳:۰۹ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب